On the train! + överraskning!

Är påväg till Ystad nu, ska träffa Philip och gå i lite affärer o så, ska bli jättemysigt att träffa honom.
Saknar honom som tusan :/
Vet iallafall inte vad jag ska handla, är egentligen ingenting jag behöver..
Skulle behöva åka till Kicks men finns tyvärr inte det i Ystad :(
Ska kolla lite på guldfynd om dom har några fina örhänge, det är nog dags att ta ut mina läköronhängen nu haha, haft dom jättelänge men vet inte om dom läkt helt :( 
Tänker inte ge detaljer men de kommer kladd från dom ibland och det känns inte så mysigt..
Får se hur det blir iallafall.. 

Fick stressa som fasen med sminket idag för min fostermamma hade bråttom till jobbet och jag skulle åka med henne.

Det hände en sjuk sak igår förresten!! Men det berättar jag om imorgon! ;)

Kommentera här: