Mystiskt paket!

I fredags när jag kom hem från skolan så låg det ett paket i trappan och väntade på mig!

Blev chockad, jag väntade inte på något paket..
Kände inte igen handstilen heller, men jag skrev till Philip, till min mamma och till mina systrar.. Ingen hade skickat ett paket till mig..
Tänkte först att någon av dom jävlades med mig, men iochmed att jag inte kände igen handstilen trodde jag dom tillslut..
Öppnade paketet, blev helt chockad när jag såg vad det var i paketet...



EN BOK OM HÅKAN HELLSTRÖM!! 

Jag började gråta och skaka, var helt chockad.
Sen gick jag ner och berättade detta för min fostermamma, och jag sa att jag inte visste vem det var som skickat det heller..
10 minuter senare var vi påväg till postkontoret och skulle kolla var det skickades ifrån..
Stockholm.
Jag känner ingen i Stockholm..
Efter ett tag kom jag på att för ett tag sedan så hade Nöjesbladet en tävling, där man kunde vinna denna boken, och självklart tävlade jag ju.
Men trodde aldrig att jag skulle vinna!
Har inte fått något meddelande om att jag vunnit heller, vilket jag tycker är lite konstigt, men herregud vad jag blev glad över boken! 

Kommentera här: