Mot pojken min!💕

Sitter i en busskur i Linderöd och vĂ€ntar pĂ„ bussen, ska vidare till Hörby, sen Lund, sen Ă€ntligen Sjöbo! 
Vi ska kĂ€ka pĂ„ resturang ikvĂ€ll, sen ska vi hem till han och göra fruktsallad 😍
LĂ€ngtar jĂ€ttemycket efter honom! ❀

Tog ju ut min pstav igÄr, jag trodde det skulle vara vÀrre Àn vad det var..
Gjorde inte ont alls, men jag lÄg och kÀnde efter sÄ jg kÀnde nÀr hon skrapade bort hinnan och sÄ. Det var lite obehagligt men det var helt okej.
Sen tejpade hon ihop snittet och jag fick en gasbinda över.

Tog bort gasbindan pÄ kvÀllen, hade den mest för att inte fÄ blÄmÀrke.

Nu ser det ut sÄhÀr, fick ett duschplÄster ovanför tejpbitarna, det Àr de som syns pÄ bilden.

Har ni nÄgra frÄgor om pstavar osv fÄr ni gÀrna stÀlla frÄgorna i kommentarerna! :)

Kommentera hÀr: