Arg som ett bi!!

Förutom att jag har hemsk PMS så lyckades min dag bli sämre! Yay! (Skjut mig)
Min kära lilla skola har bestämt att alla elever (vi är fyra personer, seriöst) inte får ha sina mobiler i skolan.
Anledningen är helt orimlig, dom säger att anledningen är för att det ska bli en bra skola och mer fokus på pluggandet och lektionerna.
Argument nummer 1.
Ingen av oss fyra personer använder mobilen på lektionen.
Argument nummer 2.
Ingen av våra mobiler har någonsin stört en lektion, alltså ringt eller låtit överhuvudtaget.
Argument nummer 3.
Vi har ingenting annat att göra på rasterna. Vi har ingen 'skolgård' vi kan vara på, och dom säger att vi inte ska umgås med varandra för mycket för då blir vi för tajta och vi får tydligen inte vara med skolkompisar på fritiden.
Alltså är det slut med mina träffar med Emma, och det suger.
Så vad vill då min kära lilla skola att vi elever ska göra på rasten? 
Sitta i soffan och titta in i väggen typ?
Jag förstår verkligen inte hur dom tänker i detta sammanhanget..
Och iochmed detta så betyder ju det att jag inte kommer kunna blogga förrän jag kommer hem, ibland klockan fyra, ibland klockan två..
Dessutom har min kära lilla skola bestämt för längesen att jag måste lägga ifrån mig min mobil klockan åtta, så jag inte använder den hela natten, och om jag då kommer hem klockan fyra, då ska jag hinna med allting som man hinner med på en hel dag, på fyra timmar..
Makes no sense..

Hittar ingen lämplig bild och jag är allmänt ful idag så ingen bild på mig heller..
Får se om jag uppdaterar senare, kanske ska iväg och rida, har inte bestämt mig än.

Kommentera här: